琉璃ボックス`

非腐慎入...

寂寞的周末=自拍[粵語慎!]

周末難得一個人係屋企...
仲想大玩特玩...
畢竟學習好辛苦...
但係又無咩玩喔..
唉~~早知我就跟住OO距地[露宿街頭]啦~~
於是乎係百般無奈之下...
本人拿起左多年無用嘅手機[哈?]
居然就開始咗...
好雷人嘅自拍.....



----------------------------------
DSC05871.jpg
啊...哈哈哈哈哈哈.....
= =||||
我自己都覺得自己癲咗...
剛沖原涼出來著住套校服...
吐槽:
[我只手抓住咗我只腳啊!!!!]
[Pia]



DSC05877.jpg
唉...
雷死人....
個包面好seo突啊~~~




DSC05886.jpg
得閑無事做我又玩下個鋼琴...
好耐無彈啦~~




DSC05913.jpg
有人話單睇我眼睛好靚女...
於是我又試下影咗落來...
結果...
[捂臉!!]
真係好女人!!!!!!





DSC05917.jpg
於是傳説中嘅有小小似384嘅頭髮~~
太有愛了!!
------------------------------------

啊啊~~

於是乎潛落去訓...
  1. 2009/10/24(土) 02:46:12|
  2. [TAMA的日常]
  3. | 引用:0
  4. | 留言:2
<<睡不着的時候聼的Drama和不想睡的時候聼的Drama... | 主页 | 寂寞的周末...咱需要治愈....>>

留言

睇到【粵語慎】,於是好奇...

你是邊嘎?
  1. 2009/10/24(土) 03:29:15 |
  2. URL |
  3. 二二 #-
  4. [ 编辑 ]

廣州啊...
  1. 2009/10/24(土) 11:20:56 |
  2. URL |
  3. TAMA #-
  4. [ 编辑 ]

发表留言


只对管理员显示

引用

引用 URL
http://dantama.blog126.fc2blog.us/tb.php/39-7cb76b50
引用此文章(FC2博客用户)